Support & Downloads

Quisque actraqum nunc no dolor sit ametaugue dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consyect etur adipiscing elit.

j j

Contact Info
New York +(123) 456 -7890 innovio@mikado-themes.com 184 Main Street Victoria 8007
Folow us on social
Image Alt

Digimind 4 youth

To “Digimind 4 youth digital mindfulness (KA220-YOU-6DDC8006 )” έχει σχέση με την ψηφιακή εξουθένωση και την ενσυνειδητότητα των νέων. Σύμφωνα με τις στατιστικές της ΕΕ για το 2021, το 71% των νέων Ευρωπαίων δήλωσε ότι διαθέτει τουλάχιστον βασικές ψηφιακές δεξιότητες, το 17% των νέων άνδρες και το 8 % των νέων γυναικών έγραψαν κώδικα σε μια γλώσσα προγραμματισμού και μεταξύ 2019 και 2021 το ποσοστό των νέων των νέων στην ΕΕ που έκαναν ένα διαδικτυακό μάθημα αυξήθηκε κατά 2,6 φορές, από 13% σε 34%. Καθώς οι αριθμοί αυτοί αυξάνονται ετησίως και λαμβάνοντας υπόψη τη ραγδαία εξέλιξη του Ι4.0, με αυτή την επιθετική και διεισδυτική διείσδυση των τεχνολογιών Ι4.0 στη ζωή μας, εταίροι του έργου, οι οποίοι εργάζονται στον τομέα του ψηφιακού αλφαβητισμού, αγωνίζονται να εντοπίσουν σχετικές πηγές για το πώς οι νέοι μπορούν να είναι ασφαλείς και να πλοηγηθούν προετοιμασμένοι στις τεχνολογίες I4.0. Η παραπληροφόρηση, η κακή πληροφόρηση και οι ψεύτικες ειδήσεις αυξάνονται συνεχώς. Με βάση την έρευνα των εταίρων, τους υπάρχοντες εκπαιδευτικούς πόρους από έργα της ΕΕ όπως το KA2 DIGConsum και το DQSkills επικεντρώνονται στον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται για την προβολή ψευδών ειδήσεων ή λανθασμένων/κακόβουλων πληροφοριών, αλλά αποτυγχάνουν να ερευνήσουν σχετικά με τις καθηλωτικές τεχνολογίες που θα αποτελέσουν το μέλλον (AI, Digital Twins, Big Data, IoT κ.λπ.) και πώς οι νέοι μπορούν να προστατευτούν και να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να τις χρησιμοποιούν με ασφάλεια. Ως εκ τούτου, όλοι οι εταίροι συμφωνούν ότι οι δεξιότητες κριτικής σκέψης, οι δεξιότητες ανθεκτικότητας, οι ψηφιακοί πόροι ενσυνειδητότητας και ο ψηφιακός αλφαβητισμός πρέπει να αναβαθμιστούν, καθώς η παροχή κατάρτισης για τη νεολαία και η δημιουργία σχετικών εκπαιδευτικών πόρων είναι επιτακτική ανάγκη. Μέσω αυτού του έργου, η σύμπραξη θα διαμορφώσει μια στρατηγική συνεργασία που θα θέσει τα θεμέλια για μελλοντική δικτύωση και περαιτέρω ανάπτυξη πόρων στο θέμα αυτό. Διαπιστώνεται ότι η υφιστάμενη παροχή κατάρτισης για τους νέους είναι γενική, με τους εργαζόμενους σε θέματα νεολαίας και τους σχετικούς εκπαιδευτές να στερούνται ειδικών πόρων κατάρτισης, πρόσβασης σε πρακτικές και πρακτικές εφαρμογές, αλλά και πρόσβασης σε γνώσεις από παρόχους γνώσης και φορείς του κλάδου. Μέσω αυτού του έργου, θα δημιουργηθούν τρίγωνα γνώσης που θα επιτρέψουν α) στη βιομηχανία (εργαστήρια), β) στους παρόχους κατάρτισης νέων (διαγωνισμοί δεξιοτήτων) και γ) στους εταίρους του έργου και την έρευνα (μέσω όλων των δραστηριοτήτων) να ανταλλάξουν πληροφορίες και να δημιουργήσουν μια βάση για μια μελλοντική πλατφόρμα συνεργασίας. Οι νέοι θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν ένα ψηφιακό εργαλείο για να εκπαιδευτούν αυτόνομα και να μάθουν πώς να γίνονται πιο ανθεκτικοί αλλά και να χρησιμοποιούν δεξιότητες κριτικής σκέψης κατά τη χρήση των τεχνολογιών I4.0, να αποφεύγουν την ψηφιακή εξουθένωση και να αυξάνουν την ψηφιακή τους ανθεκτικότητα και να καλλιεργούν μια θετική ψηφιακή νοοτροπία. Οι πάροχοι κατάρτισης θα είναι σε θέση να διδάσκουν πιο προηγμένη κατάρτιση, δείχνοντας έτσι το δρόμο προς την πιο ψηφιοποιημένη κοινωνία που είναι το μέλλον. Οι εταίροι παρακινούνται να συμμετάσχουν για να δημιουργήσουν χαρτοφυλάκια και υπηρεσίες που θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να εκπαιδεύσουν τους εργαζόμενους στη νεολαία και τους εκπαιδευτικούς τους στα παραπάνω θέματα. Επιπλέον, στοχεύουν στη δημιουργία βαθιών δεσμών με τον κόσμο της εργασίας.